dinsdag 24 juli 2007

Wat Bourgeois kan, kan ik ook

De komende weken zetten we 't onderhandelen volle vaart verder. Hierbij wordt voor 't eerst nogal wat rond ge-sms't. Geert Bourgeois, Vlaams minister van Bestuurszaken heeft met Mobistar een nieuw contract afgesloten voor de telefonie van de Vlaamse Overheid. Belgacom is bye-bye. De kleur van hun logo was hoedanook ongepast.

Nu, wat hij kan, kan ik ook. Ik ga mijn collega-onderhandelaars morgen voorstellen om allemaal over te schakelen op Mobistar. Zo zitten we allemaal op 't zelfde netwerk bij 't onderhandelen en kan ik, door het "aanbrengen" van zoveel nieuwe abonnees (onderschat de achterban van al die onderhandelaars niet!) sparen voor een nieuwe gsm of een nieuw fototoestel met m'n Mobistar-punten.
Want de foto van de regering Leterme 1 is voor binnenkort! Ik voel het.

Geert, goed gedaan joh en bedankt voor 't idee.