donderdag 23 augustus 2007

L'union fait la farçe

Na wekenlang beraad blijkt de utopie waarin we geloven in een federale staat waarin Vlamingen en Walen kunnen samenwerken aan een goed project, een farçe. Vanmiddag belde ik Albert om een afspraak te vragen. Ik ben van plan de handschoen in de ring te gooien en m'n formatie-opdracht terug te geven aan de Koning. Trop is teveel. Laat iemand anders nu de hete kolen maar afkoelen.
Albert zit - weeral zie ik u denken - op vakantie in 't zuiden. Een mens vraagt zich af hoe dikwijls hij in z'n eigen land is (herinner u dat ie z'n heupkwetsuur ook al "op vakantie" opliep). Maar dat terzijde, Danny :-). Hij komt speciaal voor mij terug. Benieuwd wie hij laat opdraven om Madame Non tot opwarmen te bewegen. Iemand van de CDH zelf? Ik ga er voor een poos tussenuit. Maandag komt Guy (Verhofstadt) terug uit verlof, en gaat die ook naar de Koning. Wie weet heeft hij 'n idee. Zaterdag staat nog een matchke voetbal op 't programma en volgende week wat slaap inhalen.