zondag 12 augustus 2007

Zwaar weekend

Ik heb in mijn studententijd niet zo vaak zware weekends gehad (ik was een plichtgetrouwe student), maar dit was er wél een. Bijna het hele weekend hebben we overlegd - zaterdag met de franstaligen, vanmorgen met de vlamingen. En inderdaad, ik heb wel eens fouten gemaakt, maar wie doet dat niet? Langzaamaan beginnen de partijen elkaar te vinden in het overleg en ik denk dat we volgende week stukken beter met elkaar zullen opschieten.

Is het jullie overigens opgevallen hoe goed mijn frans al is? Bekijk mijn interview met de RTBF hier.
De grens tussen weekend en werkweek vervaagt een beetje, Sofie (mijn echtgenote) begint een beetje te klagen, maar eens ik premier ben en de regering op poten zit, ga ik net zoals Sarkozy gedaan heeft een paar dagen op een poepsjiek jacht in de middellandse zee bekomen. En ik wacht al ongeduldig op een uitnodiging van George Bush; nieuwe staatshoofden mogen tegenwoordig blijkbaar bij hem hotdogs en hamburgers gaan eten.

Alleman content intussen. Zelfs Jean-Luc. Ik had hem beloofd samen naar G. Beerschot - Club Brugge te gaan en zoals altijd hou ik woord. Ook na de verkiezingen. Brugge heeft gewonnen - alleman content.